Home sweet home - Reisverslag uit Tuindorp, Nederland van lexenmarike - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Tuindorp, Nederland van lexenmarike - WaarBenJij.nu

Home sweet home

07 Juni 2015 | Nederland, Tuindorp

Zoals eigenlijk de hele vakantie (op een paar dingetjes na maar die verdringen we) verliep ook de terugreis van een leien dakje. Jammer van die baby naast ons van Adelaide naar Dubai (13 uur), die heeft ons wel wat slaap gekost. Zonder vertraging landden we enigszins rommelig op Schiphol alwaar we in een enorme rij belandden bij de paspoortcontrole: er is schijnbaar een nieuw systeem en dat werkte niet echt. Of gewoon niet. Pas een uur na de landing konden we met mijn vader en John, die ons kwamen verwelkomen c.q. ophalen, wat gaan drinken. Gezellig, en leuk om meteen de eerste verhalen ‘life’ te kunnen vertellen!

Thuis werden we opgewacht door helaas slechts één kat, die dan wel weer heel lief en knuffelig deed voor twee :-). Verder was het leuk thuiskomen op de mooiste 5 juni ooit met een strakblauwe lucht en 31 graden. Vooral als je vertrekt met 16 graden en regen. De laatste stuiptrekkingen van de offergaven op Bali...?

Eind van de middag bij de Stichtse geproost met Hans, Ditta, Arnold, John, David en René (Jeannette was helaas aan het werk en Steffan & Tilly in Leiden). Leuk om (bijna) iedereen weer te zien!

We zullen na de definitieve fotoselectie wellicht nog een thema-artikeltje plaatsen als we een serietje ontdekken dat we jullie niet willen onthouden.

Bedankt voor alle reacties, het was leuk om daar in de verte te merken dat jullie meeleefden, en voor alle lieve woorden toen Frits doodging.

We hebben nogal wat records gebroken tijdens deze reis:
- Het langst en verst
- De minste boeken gelezen
- Het vroegst opgestaan
- De meeste dieren gezien
- De minste potjes scrabble
- De leukste vakantie ooit!

• 09 Juni 2015 - 05:12

Harry:

Jeetje, wat een terugreis zeg, vooral de baby naast jullie die hele tijd. Valt niet mee, weet ik uit ervaring - huilen, niet stil zitten/liggen, en vooral het aroma van de volle luiers .... gelukkig hebben wij straks 4 stoelen op een rij (of dat hoop ik tenminste). Tot binnenkort!

• 10 Juni 2015 - 22:35

Reinder:

Wow, indrukwekkend rijtje records.
    Welkom terug. Doe rustig aan de 1ste dagen, want het zal even wennen zijn.
    Grtjs, Reinder