Frits - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van lexenmarike - WaarBenJij.nu Frits - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van lexenmarike - WaarBenJij.nu

Frits

27 Mei 2015 | Australië, Alice Springs

Zondagavond 24 mei kregen we een bericht van John dat onze jongste kat Frits dood is; een buuf van een paar huizen verder kwam hem waarschuwen dat Frits daar dood in de tuin achter een bankje lag. Hij heeft hem opgehaald en in onze tuin begraven (onder de steen van Eric). Twee weken voordat we weggingen was ik al met Frits naar de dierenarts geweest en een paar dagen voor vertrek had ik nog gebeld, maar de dierenarts zag geen reden voor ongerustheid. Hoewel het ons niet echt lekker zat en ik vond dat Frits er niet goed uitzag, zijn we er toch maar vanuit gegaan dat de dierenarts gelijk had en hij onze vakantie wel zou doorkomen - en we daarna verder zouden uitzoeken wat er met hem aan de hand was als hij nog niet opgeknapt was. Die ‘keelpijn’ van de dierenarts was het in elk geval níet. Andere dierenarts zoeken dus! Frits was vorige maand net 13 geworden, niet zo oud dus helaas. En heel vervelend voor John om mee te maken. Ik heb een paar tranen gelaten, maar we gaan gewoon van de rest van de vakantie genieten!

• 27 Mei 2015 - 13:02

Steffan:

Naar bericht en ik ken de ervaring. Wij werden ook een keer op vakantie gebeld dat onze kat destijds z'n poot had gebroken, binnenshuis! Buurvrouw vond dat vreemd en was met de kat naar het ziekenhuis gegaan. Lat bleek kanker te hebben en poot moest worden geamputeerd. Toen ook niet droog gehouden :-( Maar goed plan, hoor, verder van de vakantie genieten. Veel plezier nog!

• 27 Mei 2015 - 13:05

Saskia:

Lieve Lex & MArike - ja, wat een rotbericht zeg, en ook heel naar voor John inderdaad. Veel knuffels, en geniet gewoon lekker door van je vakantie, triest zijn komt wel als je weer thuis bent. Was zo ie zo geen top weekend, de moeder van Petra is overleden en afgelopen zaterdag begraven. Eenmaal daar vind je ook weer uit dat er meer mensen overleden zijn (komt later wel) - en vervolgens gingen we leuk naar het NL acrobatiek festival wat in Sittard was dit jaar. Ook geen goede keuze qua locatie, continu gezeik met dronken jeugd die 600 acrobaten te raar vinden voor hun stad. Die dan de hekken om de camping om 4 uur 'snachts ommikten, waar een deel van vervolgens op onze tent neerkwam. Tent naar de gallemiezen en grote schrik. Enfin, we zijn weer aan het werk en gaan een nieuwe tent kopen. Je kan maar beter in Australie zitten! liefs, S

• 27 Mei 2015 - 13:42

Hans:

Hou je taai daar en probeer er verder van te genieten toch!

• 27 Mei 2015 - 15:04

Tilly:

Hè, wat naar nieuws! Jullie vertelden dit al voordat jullie weg gingen maar dacht ook dat Frits er nog wel even zou zijn.....Troostknuffel en zeker verder genieten jullie!!

• 27 Mei 2015 - 21:37

Marijke:

He wat naar! Zal straks ook raar thuiskomen zijn.... Geniet nog even van alles daar, wij genieten van de verhalen en foto's! Xx

• 28 Mei 2015 - 00:38

Harry:

Wat vervelend, zeg. Maar probeer toch te genieten van de rest van je vakantie, hoor!

• 28 Mei 2015 - 12:18

Marion:

Lieve Lex en Marike,

Ik lees jullie geweldige verhalen steeds met veel plezier, maar wat een verdrietig bericht nu. Gecondoleerd. Het is sowieso al erg, en de timing is wel heel beroerd als je aan de andere kant van de wereld zit. Ik hoop dat jullie desondanks kunnen genieten van het laatste deel van jullie vakantie.

• 28 Mei 2015 - 12:44

Elsje:

Lieve Lex en Marike,
    Een verdrietig bericht, we weten hoe belangrijk katjes voor jullie zijn. Hoe dan ook, nog een fijne en voorspoedige vakantie.
    Liefs en knuffel van Elsje

• 31 Mei 2015 - 13:07

Reinder:

Arme Frits. In de Kattenhemel kan ie misschien met Stoffel spelen. Ik denk dat het daar boven best gezellig is.
    Grtjs, Reinder